12.10.2013

Recenzja Maybelline Affinitone



Właśnie niedawno wróciłam do domu, ponieważ miałam umówione dwie klientki na makijaż i stwierdziłam że podzielę się z Wami moja opinią pewnego, pewnie większości już znanego podkładu.
Jest to AFFINITONE OD MAYBELLINE.




Kiedyś znienawidzony przeze mnie (czasy gimnazjum, kiedy cerę miałam problematyczną i tłustą ), jednak
pół roku temu dałam mu jeszcze jedną szanse. Obecnie jeden z najlepszych podkładów jakie miałam.
Teraz mam cerę normalną w kierunku do suchej. Sprawdza się wręcz idealnie. Wyrównuje koloryt mojej cery, nie zapycha, utrzymuje się dobre 9 godzin.Ma średnie krycie (i mi to w 100% odpowiada), nie tworzy efektu maski. Odcień mam najjaśniejszy, delikatnie wtapia się w cerę, jednak żeby szyja współgrała z twarzą muszę odrobinę produktu na nią nałożyć. Ma bardzo rzadką konsystencją ale uważam to za plus. Na początku wylewał mi się z opakowania, jednak teraz taka niezdara jak ja opanowała już wylewanie go, w taki sposób, aby nie ubrudzić całej łazienki.

Jego koszt w Rossmannie to 27.29zł. Obecnie można go spotkać na promocji za 19.90zł.

Ogólnie rzecz biorąc : POLECAM! 


2 komentarze:

  1. Ciesze się, że zrobiłaś recenzję bo ostatnio właśnie myślałam o tym podkładzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam go, ale brzmi zachęcająco :))

    OdpowiedzUsuń