5.10.2013

Od początku.



Witajcie :)
Nazywam się Paulina, urodziłam się 05.12.1996r i mieszkam w okolicach Krakowa. Moją pasją jest fotografia, ale interesuję się również modą oraz urodą. Moja historia z blogowaniem nie zaczęła się dopiero teraz. Za sobą mam już kilka swoich stron - blogów, które prowadziłam już jakoś od czasów pierwszej/drugiej klasy gimnazjum. Z powodu szkoły przerwałam działalność, ponieważ czas który poświęcałam na blogowanie był o wiele większy niż na naukę, czego skutkiem było pewnie domyślacie się co. Teraz, po przemyśleniu sprawy doszłam do wniosku, że chciałabym od początku zacząć prowadzenie "swojego miejsca w sieci". Jednak posty będą pojawiały się 2-3 razy w tygodniu. Postaram się, aby były one treściwe, o tematyce urodowo-modowej i fotograficznej.
Paulina.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz